Wiiih,

2011-10-04, 22:15:33 / Kategori: Allmänt
Shiiiit! Har plågats en timme nu, Min plopp till läppiercingen var ngn cm I läppen, Så har fått stått och skärt ut den och massa, Gjorde ont somfan, trodde jag skulle dö. Men, Anton fick ut den, TACK! Anyway for till l-town idag, riktigt nice, Hitta en assnygg jacka, nå skor,en väska, en till cm tröja och vantar, NÖJD! Tack mamma. Vi åt även på max vilket jag älskar, Och skjutsa pappa till sunderbyn, han har en spricka i foten :( stackarn.. Har några dåliga mobilbilder på inköpen, Man ser knapt vad det är, HAHAHAH men hittar it mitt minneskort så ni kan få se en liten ''sneakpeak'' tills jag hittar minneskortet :-)


Min älskling x2!
180:-

Väska hahhaha bilderna!
199:-

Man ser typ inget jackan e snyggare irl..
Jackan: 450:-
Skorna: 299:-

Sen nå vantar för typ 79. Ah då vet ni, Bilderna är ju fan bäst, Man ser ju knapt vad he gär... Aja, sängen väntar hörrni, Eller ska se film och mysa osv. kram på er!

emmalundberg

Hej, vars är första tröjan ifrån? :)



2011-10-06, 16:29:11 URL: http://emmaluuundberg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?