Du är den som får mig att må bra,

2011-11-22, 20:45:40 / Kategori: Allmänt
Världens bästa mamma♥ Utan dig hade jag inte klarat det här. Hade inte orkar ett skit, Hade aldrig orkar kliva upp på morgonen och gått till skolan, ingenting. Men du får mig orka. Finns ingen annan som bryr sig eller förstår förutom du, min älskade mamma. Det är inte lätt dethär. Men du får mig att inse att livet måste gå vidare. Även dom svåraste dagarna. Jag älskar dig mamma♥


Gammal bild. Men det finns ingen bättre mamma än dig mamma, Du är den bästa som finns ♥ Även om du kan vara lite småjobbig ibland ;) Men jag älskar dig mest, Hoppas du fattar villket enormt stöd du är för mig <3

Samma med min fina syster;

Även denna är oxå gammal, Haha. Men du är oxå ett enormt stöd och får mig alltid på bra humör. Även om jag bara vill sitta i mitt rum och deppa ;) Jag älskar dig syster ♥

Ni är dom ända som bryr sig och förstår. Jag älskar er!♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?