Hellow.

2011-10-27, 20:27:24 / Kategori: Allmänt
Hejsan. Dagen har gått riktigt bra fakiskt. Trodde inte jag skulle klara skolan osv, Men hade fel. Sjukt skönt att vara tillbaka i skolan och tänka på någonting annat! Sjukt skönt att vara borta hela dagen oxå. Så for till Mimmi. Sjukt härligt, Att komma på andra tankar, Det betyder mycket. Blir dock värre igen då jag kommer hem.. Känns så sjukt mycket jobbigare.. Sov typ två och en halv timma inatt. Grät mig till söms.. Så är riktigt trött nu.. Ska ta mig en dusch.. Sedan gå upp till mitt rum och se film...

Btw. Tar en bloggpaus. Skriver bara deppinlägg.. Får se när jag är tillbaka. Kan dröja länge.. Tur vi har mii!


HAHAHAHA.
Idag på skolan skulle vi spela upp en tysk teater... Vad tror ni om mig i platinblont hår och pannlugg? Skulle inte tro det nej... Osminkad oxå btw

E L L A D A H L :)

Hihi, eller huur? :) detsamma lixom :d



2011-10-27, 21:44:16 URL: http://elladahl.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?