Godnatt..

2011-10-26, 23:27:18 / Kategori: Allmänt
Första natten på två dagar jag sover själv utan tillsyn.. Får se hur det går.. Kommer inte bli många timmars sömn inatt.. Blir iallfall skolan imr, Och träffa mina fina vänner. Försöka tänka på något annat än att bara sitta hemma och gråta, Det är svårt. Riktigt svårt. Men jag ska klara det här.. Ska inte sitta och skriva sånthär på bloggen.. Det är bara fel.. Vill bara tacka alla som finns här och stöttar mig. Det betyder grymt mycket.. Nu ska jag se en film, Sedan försöka sova. Vilket jag inte kommer klara så bra, Alla tankar kommer då man ska sova. Mina tårar förvanlas snart till blod.. Orkar inte mer...

Förlåt för emo inlägg... Ville bara skriva av mig lite...


Tack till denna fina! Du har hjälpt mig SJUKT mycket. Det ska du veta, Skulle inte klarat detta utan dig, Jag älskar dig♥

E L L A D A H L :)

Nån av er har något gemensamt med mig tror ja? Efternamnet Dahl såklart! :d checka in min blogg , fin blogg ni har btw. Kram! :)



2011-10-27, 13:38:35 URL: http://elladahl.blogg.se/

fanny jönsson

Hej, fin blogg ! :)



2011-10-27, 18:05:11 URL: http://fanniiieee.blogg.se/

stina

allt kommer bli bra , älskar dig <3



2011-10-28, 23:30:26



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?