Dag 15 - Något du aldrig glömmer

2011-10-29, 23:18:13 / Kategori: Allmänt
efter som att jag glömt henn för tp 24456432 gången så göra jag ett sista försök och avslutar henn.
något jag aldrig glömmer måste nog vara den här sommaren. Jag har växt och blivit mycket starkare som person. jag bryr mig inte längre vad andra tycker utan tycker till SJÄLV. jag skiter i dom där blickarna skratten och flinen. dock är jag en jävligt kaxig person så jag kan få jävlat psyk på sånnadär. Men jag känner att jag har hittat vem jag är och jag tänker inte låta NÅGON sänka mig. för jag tar inte eran skit! denhär sommaren har varit väldigt betydelsefull och jobbig för både mig och lisa. Det finns massor av minnen som har varit helt azm och vissa som har varit väldigt jobbiga, Det är värligen något jag inte kommer glömma!
denhär bilden har så jävla många minnen och är en väldigt betydelsefull bild!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?