Bloggar....

2011-10-28, 23:19:48 / Kategori: Allmänt
Sjukt skönt med lov alltså, gaah! Efter skolan följde jag och stii hem med miii. Och stanna där typ 10 minuter. Sen ringde mamma och sa att jag var tvungen att stanna hem, För att jag skulle prata med polisen... Så då följde mii och stii mig hem, Sen prata jag med dom. Sen efter någon timma for vi och åt på grillen, Sjukt gott. Sen drog vi på ica och köpte glass. Drog hem till miii. Satte på en film, Sen kom min älskling hit oxå och såg film med oss. Han for för ett tag sen och Mimmi står i duschen så passar på att blogga. Blir att sova hos mimmi inatt, Orkar inte vara hemma...

jaja nu ska jag vara social med sötkhadidjeeee! Vi hörs senare, puss på er!

Kass bild yepyep! loveuuuuuuuuuuuuu




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?