a to the zm!

2011-11-02, 03:12:30 / Kategori: Allmänt
Tjådär!
sitter å lyssnar när lisa rappar till mayhem,nog låter de bra nog;) lr? näe skoja lisa du är helt azm! iaf så blev de inge plugg.. hehe;$  ist drog jag å lisa ut på byn köpte lite götta, drog och mötte upp oscar och joel sen kom också felix, vi satt å ''spela'' jag satt tp ba och facerape orre så han fick psyk haha! sen så sku jag då spela och var såklart helt azm som ni kanske redan fatta. sen drog vi ut på byn igen för felix sku köpa nå men inget hade öppet så vi for ba runt där lite, åsså kom felix på att han sku skjutsa mig på styre på en sånhär tricks cykel lr vafan man nu ska kalla de, ner för en jävla backe, jag klara mig otroligt nog, dock så höll jag på att ramla, sen tp 3 sec efter att jag hade hoppat av så rammla han å tp skrapa upp knä,smiiid jamen nanting!
långt onödigt inlägg,hoppas ni orkar läsa!

ni får en oredigerad bild!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?