I turn the music up, Got my records on I shut the world outside until the lights come on Maybe the streets alight, Maybe the trees are gone I feel my heart start beating to my favorite song

2011-11-02, 19:44:06 / Kategori: Allmänt
tjåå!
älsklingen for för ett tag sen. blev grymt chockad när han kom för han sa att han hade missa bussen åsså fick jag ett mess ba ''skulle du bli arg om jag stod i ditt garage nu?'' jag blev tp rädd ;) jaja iaf så är jag sur för att de vart nå knas m spelet så nu får jag it spela förän imr:( sadface:( iaf så ska jag nog ta och se lite gossip girl lr plugga... som jag fortfarande inte har gjort-.- tror dock inte att jag kommer kunna slitas från datan så ja... behöver jag ens säga hur de kmr sluta? fan va långa inlägg jag har börja skriva:o okej.. långa och långa men långa för att vara mig iaf. Ni får vell läsa de ni orkar lr nå sånt :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?