R.I.P

2011-11-15, 16:10:26 / Kategori: Allmänt


Tappa min nya piercing idag, Då jag kände efter skolan var inte själva ''smycket'' där bara det andra, Och ringen får jag inte igenom, Vill dock inte ha ringen heller, Det är så sjukt fult på mig. Så nu är min piercing ett minne blått... :'/ Om inte mamma är snäll och beställer en ny, Har faktiskt fundera länge på att ta ut den, För tycker inte det passar på mig, Men nu när den är borta känner jag mig, naken rädd och exposed utan den ;) *hihi* Nej nu ska jag inte skriva någon jävla roman om min jävla piercing, HAHAHAHA! Vi får se hur he blir!

Pusssssssssssss;*

Lina

Jag har det helt superbra här!! Vad söt du är som tänkte på mig;) Hoppas du också har det bra där hemma!! :):) <3



2011-11-15, 16:39:50 URL: http://linash.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?