My shadow's the only one that walks beside me My shallow heart's the only thing that's beating Sometimes I wish someone out there will find me 'til then I walk alone

2011-11-01, 16:22:07 / Kategori: Allmänt
tjåå!
sitter nu men matteboken framför trynet. måste jobba as mke matte efter som att jag far på fredag. också för att jag tp har sovi på matte lektionerna dom senaste veckorna...hehe ;) sen måst jag gö spanska också -.- osv osv osv osv osv osv.................. iaf så tog jag med mig kameran ut för att fota regn bågen, men he blev lite till också :) har börja på tebak lite inspiration :D ska försöka hinna lägga in bilderna och redigera dom innan jag far. för lär ha fullt minne när jag kommer hem;) aja hoppas ni slipper sitta och plugga fittmatte på lovet! hade!
hetast!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?