Måste skriva av mig...

2011-11-04, 17:55:09 / Kategori: Allmänt
Orkar inte mer. Det är så jävla svårt, Sen det som har hänt... Jag har förlora allt, Den finaste människan på jorden. Pga det här. Jag orkar inte tänka på det jag har framför mig, förhör, rättegångar allt. Jag orkar inte. Ni behöver inte fråga nånting om det här. Ni kommer ändå inte få veta. Har iallfall världens finaste vänner, Som får mig att orka. Hade inte klarat det här utan er. Och min fina syster maja, Jag älskar dig. Ni får mig att orka. Utan er hade jag inte varit här nu, Gråter mig till söms varje natt. Varför skulle det bli såhär? Är allt mitt fel? Jag vet inte vad jag ska göra.. Jag önskar bara att allting är som förut. När det var du och jag hela tiden, Vi stöttade varandra hela tiden. Vi gjorde allt tillsammans. Det är du jag alltid sett upp till. Och nu hatar du mig pga av det här. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet att det är mitt fel. Men jag vill inte förlora dig. Jag älskar dig mest. Vill bara komma bort.. Ända gången jag kan le är då jag är med mina kompisar och gör någonting kul, Annars sitter jag på mitt rum. Funderar och funderar hur det här ska sluta.. Tack iallfall mina fina vänner, Ni är mitt allt. jag älskar er.

Världens bästa! Tack för allt maja och fjantonnn♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?