Jag går omkring med gråt i halsen varje dag

2011-11-11, 19:35:17 / Kategori: Allmänt
Stanna hemma från skolan idag. Orkar helt enkelt inte längre. Så stanna hemma. Orkar inte sitta vid datorn heller, det blir bara värre. Så tar en bloggpaus så hoppas jag mimmi uppdaterar mkt åt er. Tror det blir att jag och mamma drar på hotell i skellefteå imorgon, vi behöver vila upp oss lite.. Så vi ska shoppa och mysa och sånt där. Kommer bli riktigtr kul.. Ska ta och ladda min kamera oxå. Behöver nya bilder till bloggen. Känner att den börjar bli tråkigt... Nu ska jag gå ner och se vad mamma gör, hejdå.

Tumblr_lru07whcxw1qaqcwco1_500_large

MatildaG :)

vad har hänt? :(<3



2011-11-12, 14:25:13 URL: http://mgranstrom.devote.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?