jag älskar dig!<3

2011-11-04, 16:28:32 / Kategori: Allmänt


lyssna på låten medans ni läser!


















vars ska jag börja??? du är de bästa som hänt mig! när jag var 4 år och började dagis så tyckte jag att det var jätte jobbigt att lämna mamma jag grina å skrek som ett mongo (jag var värsta mamma grisen) men efter en vecka kom det ett nytt barn vid namn LISA SOFIE DAHL<3 hon kom fram till mig och fråga om jag ville vara med henne. Så blev vi bästa vänner! vi var med varan varenda dag. vi var okrossbara det var vi mot världen. vi lät inte nån vara med oss för vi ville alltid vara med varandra själva. Vi skrattade som as,grät,bråkade allting gjorde vi tsm! alla lärare försökte sära på oss för att vi var med varan hela tiden. Det är likadant fortfarande! du är min BÄSTA VÄN! nu och föralltid! du har alltid funnits för mig när jag har mått dåligt och när jag mår dåligt så får du mig alltid på bra hurmör. vad skulle jag ha gjort utan en vänn som dig?!?!?!?!?!?! så nu vill jag tacka dig för allt du har gjort för mig! du är så fkn underbar och vacker gumman!<3 i januari är det 10 år sedan vi blev bästa vänner! fattar ni de 10 år?!?!?!?! vi har hållit ihop i vått och tårt och jag vi kommer aldrig ALDRIG glida isär. alla som tex blir kompis med mig får dig på köpet;) efter som att det inte går att splittra oss. JAG ÄLSKAR DIG LISA SOFIE DAHL!<3 evigt tacksam för allt du har gjort för mig gumman<3

Sanaz

Naw så fint! Ni är ju för söta :') Puss på er båda <3



2011-11-04, 17:50:31 URL: http://kameraogonblicket.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?