Güten tag!

2011-11-02, 17:22:21 / Kategori: Allmänt
Jag och miii lana ju till klockan halv 9. Och jag somna inte förens typ 9 halv tio. Sen drog mimmi typ halv tolv ;o Fast jag vakna typ inte ens. Sen sov jag till halv 4! HAHAHHA! sjukt skönt faktiskt. Nu har jag ätit och håller på spy för ja är så jävla mätt.. Sen kom mamma med en fet marabou, Hatar hon nu, Kan ju inte stå emot, haha! Kollar även på ipods, Håller på övertala mamma att köpa mig en :') Nu ska jag spela lite trorjag, Haha! eller bara sitta i min onepiece med mamma och se tv ;) Haha, ska iaf chilla! orkar inte göra nånting. Btw, imr blir det nog boden eller piteå havsbad med mii, nice! Aja vi hörs sen, puss


Haha kolla första bilden. Anyway. Tack för att du finns min älskade syster, Det är du som gör att jag orkar. Du är bäst, Jag älskar dig mest Maja dahl. Tack för att du finns♥

maja

nåå, sötplutt!! älskar dig! <3



2011-11-02, 18:13:46



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?