Du har tappat mig, du har förstört allt

2011-11-19, 15:57:49 / Kategori: Allmänt
Börjar bli så jävla less allt nu. Gå varje dag och hoppas allt ska blir bra.
MEN. Det blir inte bra. Kommer aldrig kunna förlåta dig, Aldrig. För jag skiter fan i dig nu, Du har tappat all min tillit, Genom att tro på ett äckel, Och utsätta mig, och alla andra för det här.
Du vet inte hur det känns för mig. Du tänker endast på dig själv.. Och dig ska man kalla ''syster''
Det spelar ingen roll. Allt är över, Om du läser detta får du tänka hurfan du vill, Är så jävla less nu. Vill bara skrika rätt ut osvosv.

Nej nu ska jag inte skriva ut mer på bloggen, är så jävla arg och less alltihop. Det blir aldrig bra. Orkar inte gråta mer.. är så jävla less...

12002844_large



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?