så är de!

2011-07-18, 18:10:56 / Kategori: Allmänt
Tjo!
sitter och ska ta och redigera lite bilder nu. Känner att jag nästan aldrig fotar längre. Får ingen inspiration.. Aja ska skärpa mig nu.Fota är ju fan de bästa som finns!
Sov ju hos lisa som ni vet. det vart en lång och tänkvär kväll. En väldigt svår natt för Lisa:( Men Lisa komihåg att jag ALLTID finns om du vill prata. alltid!  Tänker inte berätta nånting av vad som hände. klockan halv 3 så cyklade vi till älven för att göra en sak. Klockan 5 decka jag. Lisa decka vid 6. Så vi sov till 1. då fick vi något sånt där ryck. Vi hade tänkt gråta till the last song igen fast ist börja vi asgarva åt allt. Så när jag stod å bädda hennes säng kom hon å spruta cola på mig. Så vi hade vatten krig med läsk. Normaly.
så fuuul ;)
/Miiii



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?