tjatigt...

2011-07-10, 21:40:16 / Kategori: Allmänt
Tjoo!
Nu är man nyduschad och fräch. Härligt! Var och bada hos kiki med Lisa och Martin. Så 7kt härligt å bada. älskare! Iaf så drog vi hem te Lisa ett tag och bara chilla och snacka litegranna :) Btw så kommer ni nog inte få så bra uppdatering från mig. Kommer nog nått mobil inlägg på kvällarna. Orkit ta med dator för man sitter ju ändå it uppe på hotell rummet nå tp. Så ni får klara er tills jag kommer hem. Vetit om Lisa heller kan blogga efter som att martin tog hem ipoden? men de lär ni ju märka. Aja ska ta och käka min vattenmelon och sen lägga mig å se film. Måst upp halv 6 imr -.-  Ni får ha en bra vecka! För det kommer garanterat jag ha! :D
Detta är nånting jag faktist saknar. Älskar å åka slalom. Fan att vi ska sluta stå i kåbban!
Gmn har blivit riktigt duktig på agillity. När hon blir 1 år så får vi ju tävla med hon,wii :') dock så hade vi inte köpt nåra agillity grejer här så wilma byggde ihop massa skit ;)
/ Miii



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?