Tagen från http://boissbaon.blogg.se/

2011-07-19, 14:17:21 / Kategori: Allmänt

VEM

Vem är i rummet med dig? ingen...
Vem fick du senaste sms av? Martin
Vem tänker du på nu? ingen 
Vem pratade du senast i telefon med? Minna
Vems hus var du senast i? Hemma
Vem önskar du var med dig nu? Mimmi
Vem är din favoritsläkting? alla!

VAR

Var är din mobiltelefon? bredvid mig
Var handlar du mest? Ica. 
Var fick du tag på tröjan du har på dig? favvo tröjan med min absoluta favvoby, Min nattröja som de står älvsbyn på ;)
Var åkte du senast bil? Från Minna och jens hem

VAD

Vad åt du senast? ett chips
Vad drack du senast? vatten
Vad är det för färg på dina byxor? har inga nu...
Vad är den närmaste saken som är blå? en vattenflaska. 
Vad har du på fötterna? åssit
Vad är din favorit färg? Rosa och röd.
Vilken film såg du senast? Svanprinsessan 3! Hahha!
Vad hör du just nu? musik (a'<3

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? jåååå
Hånglat på en bio? jååå.
Hånglat i skogen? Jå.
Tyckt att din kusin är het? somfan ;o
Sovit naken? jååå.
Kört över hastighetengränsen? jåååå
Målat om ditt rum? Jåj.
Dansat framför en spegel? Haha, klart!
Fått hicka? jessboxx
Dumpat någon? jååå
Stulit pengar från en kompis? Nejnej.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? jååå
Varit i slagsmål? Men miii ja :)
Smugit ur ditt hus? jåååå
Haft känslor för någon som inte känt desamma? joo
Hånglat med en främling? nae.
Älskar eller saknar någon nu? Älskar miii hur mke som helst! Saknar gör jag väl oxå...




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?