pdol/lördag

2011-07-31, 17:37:54 / Kategori: Allmänt
Igår var jag på pdol med martin och hans morsa :') Vi åkte typ breakdance två gånger för martin är så jävla feg, sen lyssna vi på veronica, fuck så bra hon var! Börja seriöst nästan gråta. Oxå var de en kille som var typ 20 år som sa att jag skulle släppa martin och komma upp till hans lägenhet till han, höll seriöst dö av skratt! HAHHAA, Sen då vi skulle olkotesta oss och blåsa blåste jag in.. Smart tjej! Alltså å, ork it! Sen åt vi thai mat kring 12 på kvällen, Shiit så sjukt mysigt det var! Sen for vi hem till martin kring 1? då såg vi bara tv sen for jag hem kirng halv två :) Sen decka jag DIRR! Nu ska jag fixa mig och hoppas mimmi vill vara med mig :/ saknar henne så sjukt mke!

Okej, man ser inge... Min mobilkamera suger!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?