Nice pillibajs

2011-07-24, 23:14:40 / Kategori: Allmänt
Gillar rimmet? som inte rimma? HAHAHAH, Iaf martins morsa kom och hämta mig kring 9 igår? då for vi hem till han såg film och mös, sen snacka vi om allt mellan himmel och jord till 3 typ, Sen var vi tvungen sova för vi skulle upp kring 8, Då väckte martins morsa oss oxå kasta jag en kudde på martin för han vakna aldrig då fick han typ panik och bara ''vad fan gör du här?'' jag typ? sover här? jajja sen for vi mot haparanda, sov typ halva vägen, Då var vi på ikea ngn timme sen for vi på candy world och busa med världens sötaste julia på nå lekland där, såååå söt! jagdör, Oxå köpte jag fett med godis ;s Sen for vi och käka på max och for hem såg film och busa med världens sötaste julia och ellen(?) tror jag dom hette.. Jag och namn, Alltså jag dör så söta ungar! Aja nu ska jag hämta IS kallt vatten och mitt jävla äckel godis och se stig helmer ♥ Vi hörs hörrni!


KOLLA MIG?!?! HAHAHAHAHAHAH, jag emma och sanna. diggar läppstiftet♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?