Lisa!

2011-07-18, 19:30:28 / Kategori: Allmänt
nu är de ju så att jag och lisa har varit bästa vänner i 10 år. För 10 år sedan så var vi fyra år. Och hade precis börjat på dagis. Lisa började ungefär en vecka efter mig. Den första veckan var hämsk. Jag ville inte lämna mamma. Jag bara grina och skrek i en vecka. Veckan efter började Lisa. Vi blev bästa vänner direkt. Vi var med varan varenda dag. vi bråkade gode ofta men ble alltid samms igen. Vi har haft våra år då det har varit lite jobbigt. och vi har hållt på glida isär. Men vi hittade alltid tillbaka till varandra. Nu bråkar vi nästan aldrig. dom 10 åren med dig har varit helt underbara! Vi har gått igenom allt tsm, vi har gråtit skrattat varit rädda nervösa ledssna allting! Vi är förjävla lika också. Vi är som stjärnsyskon. Vi tänker alltid likadant i olika lägen och säger ofta samma saker samtidigt. Utan dig vet jag fan inte vad jag skulle ha gjort. Om jag mår dåligt så finns du alltid där. efter att jag har pratat med dig så mår jag mkt bättre.Och jag lovar att alltid finnas för dig som du har funnit för mig. Du kan ringa när som hellst på dygnet. Du betyder så helvetes mkt gumman! Många tkr att det är bättre med många vänner än en bästa vänn. Det tkr däremot inte jag. För alla behöver ju nån att prata med. Och jag skulle inte säga vad som hellst till vem som hellst. Det jag ville säga med det här är att JAG ÄLSKAR DIG LISA!<3





/ Mii




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?