life goes on..

2011-07-21, 19:17:06 / Kategori: Allmänt
Kom just hem skjutsa martin till bussen med cykeln. Har haft en sjukt fin dag med sjukt mkt känslor! Jag har seriöst världens finaste pojke! Enfast vi har det jobbigt så klarar vi alltid allt tilsammans♥ sjukt stolt att jag har dig!
Nu ska jag se en film och dricka vatten... håller totalt på torka ut..



Så jävla fin pojke jag har.. Han vakna 6 för min skull. Sen åkte han buss till älvsbyn och gick till mig kring 8-9 på morgon, Sen vakna jag av att han låg och höll om mig. Oxå sa han ''älskling kolla vad som står på min mage'' oxå hade han en tröja på sig som han hade skrivit asmke på! :'( Så sjukt fin han är min älskling!:'( Vi har varit tillsammans i 8 månader nu.. alltså shiit tänk, Vi har så sjukt kul tillsammans, Skrattar tills vi gråter, Jag älskar dig martin :'( enfast vi har det jobbigt är det alltid vi!

srev det bara för jag vet att martin stalkar våran blogg!;) älskar dig!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?