Hemma!

2011-07-14, 19:49:18 / Kategori: Allmänt
Hallå där!
Nu är jag hemma (mimmi) gode skönt ändå. Inte för att jag längtat hem precis. Älskar verkligen sthml. Men skulle nog inte välja att bo där. Umeå däremot skulle jag faktist kunna tänka mig att flytta till. När man kommer hem till norrland så byts husen ut mot skog. Iaf så kan man sammanfatta resan som : azm! dock så shoppade jag inte mkt alls. Men om man heter Mimmi och har sveriges dåligaste lokalsinne så är inte sthml det bästa stället att vara på. Bloggen har vart sjukt dålig nu. efter som att lisa inte kan blogga nu då hon är utan data. och jag bara har kunnat mobil blogga. Har inte lagt in bilderna på datan. och jag orkar inte göra det idag. Så det får bli imr.
ni får bara en bild för de tar 5 år att ladda upp dom-.-
/Miii



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?