Vem är den fina som har kommenterat?

2011-08-14, 22:37:17 / Kategori: Allmänt
Du är väldigt fin lisa, inifrån och ut. Låt inte en enda människa förstöra så mycket för dig, han/hon/den är är inte värd att se dig vara sårad. Vi känner väl inte varandra så där jätteväl egentligen, men du ska veta att jag finns för dig ändå, om du skulle vilja snacka eller så. Jag hoppas, och tror, verkligen att det blir bättre för både dig och mimmi. Ni förtjänar att må bra. För ni är verkligen bra. Det ska ni veta. Och lisa, vare sig du tror det eller ej, så har du faktiskt hjälpt mig igenom en massa skit. Du är typ den enda som gjort det, som ens försökt. Och även om det inte var medvetet, så betydde det verkligen mycket för mig

Blev så sjukt jävla glad över den här kommentaren, Men vem har kommenterat? Så sjukt söt♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?