Luleå i mitt hjärta<3

2011-08-07, 14:29:23 / Kategori: Allmänt
hallå där!
vet att jag skrev att jag skulle berätta om gårdagen när jag kom hem. men jag orkade inte, var så 7kt trött. så det blev sängen direkt.
iaf så kom dom och hämtade mig vid halv 3. Så for vi in te Luleå. Gick och hämtade ut biljetterna. Sen gick vi och åt. Fick bli max. sen så gick vi te karusellerna. Ellen och jenny åkte nåra karuseller. å du fick jag psyk och var tvungen att åka även om jag hade ont. så åkte stardancer och batman. fan va azm batman var. 7kt kul när den stanna sådär uppochned. åsså satt man ju it fast så hårt så man lyfte ju från stolen ;) Sen gick vi runt där lite, träffa massa trevligt folk. åså, sen så spela ju daniel adams ray. kan säga de att han var 7kt bra! och när han sjöng ''gubben i lådan'' hoppa alla och sjöng med. Det var helt klart höjdpunkten! senare på kvällen då det hade blivit mörk så åkte vi mer karusell. på kvällen får man ju åka extra länge och mkt snabbare. vet inte hur många gånger vi åkte batman. Jag å ellen satt längst fram å de var azm! jajja orkar it skriva nå mer men om man sammanfattar kvällen med ett ord: AZM!
/Miii



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?