Tefteååååå!

2011-08-07, 21:34:51 / Kategori: Allmänt
Tänte kortfatta helgen lite snabbt, 

Fredag: Jag for till martin kring 3 tiden, sen börja vi bege oss till umeå, Vi var framme på kvällen någon gång då busa vi bara med småbarnen och mysde och så..

Lördag: Vi for på nolia typ aslänge, Köpte mitt efterlängtade stativ, mat och jättesnöögg slush! köpte de bara för burken (a' Sen for vi hem, då decka jag och martin i typ två timmar, då käka vi pizza sen kolla gick vi och fota massa kändisar ;) YEEE! Bilder kommer senare.. Sen gick vi in och kolla på tanter och gubbar som shakea! Sen gick vi typ och la oss..

Söndag: Då vakna vi bara sen for vi typ hem, Sen hämta pappa mig hos martin oxå följde han hit och vi har typ bara sett trolltider som jag fick låna av martins söta mamma:) Tack! den är så grym!! Sen fick jag massa godis av martin oxå så det blir att se pelle svanslös och trolltider hela natten, Goss!

Somsagt bilderna kommer senare, Kameran är där nere, lat tjej duvet!



Fick då signar's autograf, Deni!

emilia

sv; kommer på dirren ;)



2011-08-08, 12:10:07 URL: http://mittlivsomemiliaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?