Kan inte sova på nätterna...

2011-08-18, 05:23:50 / Kategori: Allmänt
Kan verkligen inte sova på nätterna... Vet inte hur jag göra, hur mke jag än försöker så kan jag inte sova, Blir väl att sova hela dagen idag ist -.- fuck, måste ta nå jävla sömnpiller, det är inte meningen att man ska försöka sova i flera timmar. Det är inte det att jag sover länge på dagarna, Det är bara på nätterna tankarna växer i mitt huvud, Ååh måste sova. Är riktigt trött, men de går inte fuck. jag sover ju inte överdrivet länge heller, Jag har aldrig haft problem med att sova, aldrig. Åh jag som skulle träffa martin idag ;/ då får man väl skippa det oxå pga henn, fuckoff. Och sommarlovet är slut, jag vill ju fan hitta på nå dom sista dagarna, Men fan heller -.- Blir arg...



Nu ska jag kolla om snuttis vill komma in från regnet, Har till och med lagt mig i den andra sängen, bredvid fönstret för att lyssna då regnet stuttsar mot taket som jag alltid somnar till jämt, Spelar typ ingen roll hur mke jag har sovit, Det är det sövandigaste jag vet... Men ändå kan jag inte somna?!

förlåt mina aggresationer...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?