jag är kaxig, passa er!

2011-08-15, 02:37:44 / Kategori: Allmänt
Ey, slutar blogga, tar iaf bloggpaus. Man får inte skriva vad man vill i sin egen jävla blogg då får man skit för de oxå. Så ska inte skriva, Blir ni glada då?:) HAHHAHA, jag är så jävla kaxig, men det är jag stolt över!

Ni vill att jag ska hålla det inom mig, Att jag mår sjukt jävla dåligt.. Ni ska vara stolta att jag berättar hur jag har det och inte sitter och håller det inom mig, var stolt förfan att jag vågar berätta hur jag mår! Jag mår fan inte bra, och ni gör fan inte det bättre att snacka skit om mig när jag har det såhär! Var glad förfan att alla inte är som ni! Jag tänker inte hålla det inom mig! jag mår inte bra av det,

Förlåt för rageinlägg mår dåligt somfan nu, vill bara gå och dränka mig i älven eller nå



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?