ingen är perfekt,

2011-08-02, 19:08:22 / Kategori: Allmänt
Okej, Jag är inte snygg. Jag sminkar mig inte krydd jag har inte utmanande kläder på mig, Jag putar inte med läpparna och har push-up bh, Men jag är mig själv, Och tar du mig inte som jag är så ta någon annan som gör så då. Ingen är perfekt... Duger jag inte, skit i mig då, jag tänker inte sminka mig mer bara för att du tkr jag sminkar mig lite, jag ändrar inte på mig bara för att du skäms över mig. Jag är som jag är duger jag inte stick då!

Jag är bara mig själv.


Anonym

men gud jag saknar dig också gumman! vill att det ska va som förut, när det var du o jag <3



2011-08-02, 20:49:11 URL: http://hannnaaohman.blogg.se/

din miii<3

Gumman du är perfekt<3



2011-08-02, 20:56:19



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?