i will always love you

2011-08-17, 05:13:43 / Kategori: Allmänt
Vill skriva om världens bästa pojke, Martin, Vi har gjort allt tilsammans i 9 månader nu, Skrattat,gråtit allt. Jag älskar dig så jävla mycket. Det är som en bergochdahlbana för oss. Vet inte riktigt hur vi tänker ibland... Jag vill ha dig så sjukt mkt gubben, du är mitt liv. Men ibland går det inte, Man måste säga hejdå ibland. Jag har gråtit över dig många gånger, Varit arg, kallat dig fula ord, allt. Men det gör jag bara för att jag älskar dig så mkt. Jag är arg på dig för att jag är rädd om dig, Vill inte förlora dig min fina lillemann. Du är min. ingen annans :/ Första gången vi träffades, fan vad nervös jag var. Jag spillde cola på mimmi, jag kunde inte öppna dörrarna om vi skulle på någon affär, hihi. Var så sjukt nervös men det var bara för att jag tänkte ''shiiit tänk om jag får han!!'' Andra gången vi träffades visste jag att det skulle bli vi, Då jag kom hem skaka jag, jag var så kär. Så sjukt kär. Den dagen vart vi tillsamans, Och sen den dagen sa vi ''vi föralltid'' Det kanske inte blir vi föralltid tilsammans. Men kommer aldrig glömma dig, Han som jämt satt och höll om mig då jag vakna och sa ''godmorgon älskling'' han jag alltid skratta med. VÅRA SKÄMT! HAHAHAH, våra myskvällar, han jag saknar så fort du far från min famn, han jag tappa oskulden med... HEHHEEHE..... Han som alltid finns för mig dag som natt. Han som hela min familj saknar om du är borta i mer än några dagar, Han som är den underbaraste på jorden♥ Går inte förklara hur mycket du betyder för mig. Mer än allt annat på hela jorden, Jag kan sitta på natten då vi bråkar älskling ta på dig dig tröja som du har skrivit så fina saker på, ha på mig den fina ringen jag fick av dig kolla på bilder på dig och gråta. Och tänka ''varför bråkar jag med han?'' Han är ju fan världens finaste! Kan inte kontrulera mina känslor tyvärr, vet inte vad jag vill. Är så jävla osäker på mig själv. Men du kommer alltid finnas i mitt hjärta älskling, Du är unik. Hur mycket jag än letar kommer jag aldrig hitta någon som dig martin älskling, Du gör mitt liv värt att leva. Ditt vackra ansikte kan förändra allt, Dom värsta dagarna som finns då allt känns piss. Då kollar jag på kort på dig, då förändras allt. Det är som jorden stannar.. Jag har aldrig känt såhär för någon förr, Älskling det här är äkta kärlek vi klarar det här, tilsammans. Du är pojken i mitt liv♥ Jag älskar dig så oerhört mycket,Du är så söööööt! Min lilla ängel! Allt vi gjort tillsamans, ååh vi har haft så kul tillsammans! Kom du ihåg du du ramla med cyckeln nästan första gången vi träffades? HAHAHAH, du vart så rädd att du börja gråta, Du sprang och fråga '' ÄLSKLING HUR GICK DET?!'' jag bara skratta, Sen låg vi på vägen jätte länge och skratta ihjäl, Då vi hade picnick, Och du mula in en melon i mitt face? Jag kasta en massa läsk på hela dig, Sen tog du en rabarber och kasta i bakhuvet på mig, HAHAHHAH vi skratta nästan tills vi grät, Vi har så sjukt fina minnen tillsammans älskling, och mer ska det bli♥ Omän vi inte är tsm så kan vi alltid bygga upp kompis minnen, Det känns fel att vara kompis med dig, Men om vi inte blir tsm vill jag vara vän med dig, Tänker fan inte förlora en sån fin som du, aldrig! Behöver dig, Enfast du ljuger osv så skiter jag i de! Du är ändå min, ingen annans ♥ Kärleken tar aldrig slut med dig älskling, Jag älskar dig tusen gånger runt jorden och tillbaka igen, du är bäst♥


Jag älskar dig mest av allt, Du är så fin! Min lilla negerbebisbrumbrum♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?