Har inget att göra så...

2011-08-26, 20:12:43 / Kategori: Allmänt

HISS
* Killarna i klassen. Dom gör en så glad! (ibland) höhö, Sjukt snälla pojkar, + att man alltid får kramar ;)
* Killkläder. HATAR tajta tjejkläder, ohfyfan..
* Zigge. Hur söt är han inte? Älskar han mest!
* Att jag beställt nya kläder. Älskar att öppna paket och ser om he passar :')

DISS
* Skolan. Hur hemskt är det it att vakna klockan 6 för att fara till skolan?-.-
* ''lekadagen'' Seriöst, dom har samma varje år... Ingen uppskattar det.
* Att min morsa är egoo. Hon säger att jag ser ''billig ut'' Med piercering, Men herregud, kolla inte då om jah ser så hemsk ut?;o HAHAHAHHA!
* Facebook. Serriöst, man blir bara beroende, och det laggar 24/7 funderar på ta bort min, Men klarar mig inte en sekund utan fb!


Sönn kult har jag ;-)
//Lisadahl




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?