grab somebody sexy,tell 'em hey!

2011-08-14, 23:05:18 / Kategori: Allmänt
tjobri!
lisa for just, cyklade en bit med henne, fyfan va kallt!:s iaf så for vi bort te skogen vid mig, åsså vare tp en äng där:o som jag aldrig sett förr :oooo iaf så var de sjukt fint där! ska redigera klart bilderna vi tog =) sen då vi kom hem satt  vi å kolla på massa random filmer på youtube, jag fick nå ryck å spotta lisa i face,(asså as lite) sen så kommer hon å loskar västa loskan i mitt öga ;) HAHAHAHAAH goss, sen
hon ba: asså hade jag spott i munnen?
jag: man har alltid spott i munnen?
HHAHAHAAHAHHAAH ja orkit!
iaf så tidigare idag stack vi in på byn ett tag, käka en mjukglass (tjocka) Lisa vill tydligen färga underhåret rött, men jag tyckte hon sku färga de grått ist, asigt sexxit!!!! sen satt vi ba å chilla å snacka. sjukt kul dag!
HAHAAHAHAHAHA, förre åre i böle, erkänn jag var lite smått leski;)
/Miii



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?