dag 8 - fobier

2011-08-23, 12:06:38 / Kategori: Mimmi - 23 dagar
ojojojojoj detta inlägg kommer bli långt, för det första så jag har klaustrofobi kan inte krypa i tunnlar lr trånga utrymmen, åka hiss lr sola solarie, då får jag panik, får panik ba nån her ett täcke över mitt huvvud.
asså fyfan!!!!!!!!!!!!!
åsså är de ju dessa instekter som värkligen är en fobi, spindlar skalbaggar larver osv osv, bara för att jag är så sjukt rädd för dom så ska dom komma hit! i sommar så har vi hitta flera gröna stora feta äckliga larver:SSSSS så jag tänker aldrig mer gå barfota på våran gräsmatta, desutom har vi hitta as stora spindlar, en röd å vit prickig och en grön, åh usch jag dör, A nu kanske ni fattar hur mke jag hatar dom...
/miii



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?