Allt jag gjort för dig har inte betytt någonting..

2011-08-02, 15:32:47 / Kategori: Allmänt
Har gjort allt för dig, Men allt det har inte betytt ett jävla skit för dig. Du har bara ljugit för mig och jag har trott att vi hade nå. Men jag hade så jävla fel. Du har aldrig älskat mig. Du har bara gått bakom ryggen på mig och ljugit. Fyfan, allt vi gått igenom tillsammans. Alla gånger vi har skrattat tills vi gråtit, alla gånger vi gråtit tills vi skrattat. ALLT vi gjort tillsammans, har bara varit som luft för dig. Jag har verkligen försökt få allting bra, Men det har inte du. Du har bara låtsas hela jävla tiden, Ingenting jag gjort för dig har betytt ett skit. Är så sjukt jävla glad att jag hitta någon jag verkligen kan älska påriktigt. Jag har aldrig känt såhär för någon förr. Men det var oxå fake..

Ville bara skriva av mig lite. Ni behöver inte läsa eller så.. Är bara så sjukt ledsen nu, Fan alltså.

Saknar då man var såhär liten, Inga problem. Inga bekymmer, Bara skratt och lek. Inga tårar..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?